سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تهران ابزار

بهترین مارک دستگاه جوش ایرانی کدام است؟ موضوع این مقاله معرفی برترین برند های دستگاه جوش و اینورتر جوشکاری ایرانی است؛ جوشکاری یکی از مهمترین و پردرآمدترین مشاغل است که بسیاری از افراد می خواهند آن را یاد بگیرند و دنبال آن بروند و همچنین می توانید ترفندهای این حرفه را یاد بگیرید و آن را به عنوان شغل خود انجام دهید.

به یاد داشته باشید که شما به یک سری از مهمترین و ضروری ترین ابزارهای جوشکاری احتیاج دارید ، مهمترین و اساسی ترین این ابزارها جوشکاری لباس ، الکترود ، دستکش و کلاه محافظ روی دستگاه جوش و جوشکاری است.

دستگاه جوش 200 آمپر رونیکس مدل RH-4604

یکی از مهمترین این ابزار، دستگاه جوش می باشد که امروز شما می توانید انواع بسیار متنوعی از دستگاه های جوش را در سراسر جهان مشاهده کنید که هر کدام مربوط به یک برند خاص بوده و از ویژگی های بی نظیری برخوردار می باشد.

مصرف کنندگان معمولاً ترجیح می دهند دستگاهی با ابعاد کوچک ، همراه با توان بالا و دامنه جریان خروجی زیاد خریداری کنند تا بتوان آن را به راحتی جابجا و استفاده کرد. در ادامه بهترین مارک دستگاه جوش و اینورتر جوشکاری ایرانی را معرفی میکنیم.

دستگاه جوش یکی از مهمترین ابزارهای اتصال قطعات است و به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا خریداری می شود. اجازه دهید نکات کلیدی مربوط به خرید چنین محصولاتی را مرور کنیم.

 

دستگاه جوش چیست؟

دستگاه جوش یک ابزار کارآمد برای مهندسان و جوشکاران است که در محصولات صنعتی و خانگی استفاده می شود و برای قطعات ، به ویژه اتصال دائمی فلزات مختلف استفاده می شود. در جوشکاری فلز معمولاً از میله های جوشکاری دستی ، جوشکاری قوس غوطه ور اتوماتیک و جوشکاری سیم استفاده می شود.ماشین آلات جوشکاری با توجه به عملکردشان متفاوت است.

چند نوع دستگاه جوش داریم؟

دستگاه جوش الکترود یکی از پرکاربردترین دستگاه های جوش است که به چهار دسته تقسیم می شود. دستگاههای جوشکاری ترانسفورماتور ، دستگاههای جوشکاری دینام ، دستگاههای جوشکاری یکسو کننده و دستگاههای جوشکاری اینورتر به این چهار دسته تعلق دارند. امروزه از دستگاههای جوش یکسو کننده برای جوشکاری بزرگ و صنعتی و از اینورتر برای کارهای کوچک و سبک استفاده می شود.

فرق بین اینورتر و دستگاه جوش چیست؟

دستگاه های جوش اینورتر بهترین دستگاه های جوشکاری نسل جدید هستند که به لطف تکنولوژی و موتورهای قدرتمندی که در آنها به کار رفته است ، فرآیند جوشکاری را بهتر و اقتصادی تر می کنند. استفاده از تجهیزات اینورتر برای جوشکاری می تواند مصرف انرژی را کاهش دهد زیرا تجهیزات از برق تک فاز استفاده می کنند. این دستگاهها هیچگونه آلودگی صوتی ندارند. آنها سبک هستند و حمل آنها آسان است. دستگاه جوش قدیمی به دلیل وزن زیاد ، حجم زیاد ، مصرف برق بالا و هزینه بالا ، دیگر برای نگهداری استفاده نمی شود. سایر ویژگیهای تجهیزات اینورتر شامل قوس پایدار ، ولتاژ سیم پیچ بالا و توازن مناسب قوس الکتریکی است. دستگاه جوش اینورتر ارزان است و برای مصارف خانگی یک انتخاب عالی است.

نحوه کارکردن با دستگاه جوش

دستگاه های جوش معمولاً دارای کابل های اتصال و کابل های بست جوش هستند که باید به درستی به دستگاه وصل شوند. پس از روشن کردن دستگاه و استفاده از ماسک جوش ، می توانید جوشکاری را شروع کنید. رعایت نکات ایمنی هنگام کار بسیار مهم است.

بهترین برند دستگاه جوش ایرانی

بسته به نوع اتصال دستگاه جوش متفاوت است. به عنوان مثال ، دستگاه های جوش پلاستیکی برای ساخت و اتصال قطعات پلاستیکی استفاده می شود. ماشینهای اصلی جوش برای اتصال فلزات در مارکها و مدلهای مختلف تولید می شوند. وب سایت دیجی کالا انواع دستگاه جوش چند منظوره ، دستگاه جوش اینورتر و ... را به فروش می رساند. Edon ، Wiener ، Areva ، Saba Electric ، Active Tools مارک های معروف دستگاه جوش هستند. انواع دستگاه جوش با موتورهای قدرتمند و مکانیزم های قوی ضد لرزش را می توانید به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا خریداری کنید.

دستگاه جوش صبا الکتریک

گروه مهندسی صبا برق در سال 1389 در اصفهان متولد شد. این شرکت به عنوان اولین تولیدکننده داخلی محصولات جوش و برش اینورتر ، دارای 5 گواهی ثبت اختراع در زمینه فناوری اینورتر و گسترش دامنه تجاری خود می باشد و در حال حاضر یکی از سه برند اصلی ایرانی در زمینه تولید دستگاه جوش است.

دستگاه جوش ایران ترانس

گروه صنعتی ایران ترانس در سال 1975 تاسیس شد و از ابتدا در زمینه طراحی و ساخت دستگاه های جوش و برش فعالیت داشته است. در سال 1996 ، با ساخت ماشین های جوشکاری پیشرفته مانند یکسو کننده ها ، Mig Meg Weld ، Tig و دستگاه های برش پلاسما ، حوزه تجاری خود را گسترش داد و موقعیت خوبی را در صنعت جوشکاری ملی به خود اختصاص داد. این شرکت یکی از سه برند شناخته شده در صنعت جوشکاری ایران است. (دو مارک دیگر Saba Electric و Josha هستند)

دستگاه جوشا

کارخانه جوشا در 5 کیلومتری ساری در استان مازندران واقع شده است. این برند یکی از بزرگترین تولید کنندگان و صادرکنندگان ماشین آلات و تجهیزات جوش و برش اینورتر در خاورمیانه است.

دستگاه جوش رونیکس

رونیکس در چین قرار دارد. این شرکت یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ابزار (با بیش از 1700 محصول) است و بیش از 10 سال است که محصولات این شرکت به بسیاری از کشورها فروخته می شود.

دستگاه جوش میلران

گروه صنعتی و تولیدی الکترومیلران با پشتوانه 25 سال تجربه خود و تلاش جوانان ایرانی با تکیه بر دانش فنی و تخصص کارکنان خود تاسیس شد.
در ابتدا گروه با تولید دستگاههای جوشکاری معمولی (رشته ها و قرقره تسمه ای) شروع به کار کرد. بعدها با توسعه صنعت جوشکاری و برش ایران ، گروه نیز با استفاده از پوشش جوشکاری گاز CO2 شروع به تولید انواع اصلاح کننده کرد. (میگ) ) و به پوشش آرگون (Tig) ارتقا یافته است.
در سالهای اخیر میرلند به دلیل پتانسیل خود اقدام به تولید این دستگاهها نموده است و دستگاههای اینورتر مختلف از صفر تا صد در ایران تولید شده است.
کلیه محصولات تولید شده دارای دوره ضمانت 6 تا 18 ماه (بسته به تجهیزات) و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند.

دستگاه جوش الکترو جوش

جوشکاری برقی از سال 1991 در طراحی و تولید دستگاه های جوش و برش به صنعت ملی خدمت کرده است.
این شرکت موفق به دریافت گواهینامه ISO 9001: 2008 در زمینه مدیریت کیفیت ساخت و ساز ترانسفورماتور جوشکاری شد.
می توان با قاطعیت گفت که محصولات این شرکت از کیفیت ، دوام و استحکام بسیار خوبی در مقایسه با محصولات مشابه برخوردار است و حتی می تواند با ترانسفورماتورهای خارجی مشابه مانند مدل میلر آمریکایی و دکای ایتالیایی قابل مقایسه باشد.
با توجه به قیمت مناسب و کیفیت مناسب ، مدل مینی شرکت ما برای مصارف خانگی (به عنوان دستگاه جوش خانگی) توصیه می شود.

sourec: biknik.ir